Achtergrond
Klant! interim & consultancy in klantcontact is een initiatief van Bas Hoogink, onafhankelijk professional in WFM (workforce management (inclusief business performance management en business process redesign). Klant! is primair de rechtsvorm en het label ten behoeve van de interim- en consultancy activiteiten van Bas Hoogink. Er zijn drie redenen waarom ik mijn persoonlijke naam niet heb verbonden aan mijn bedrijfsnaam:
Missie
Klanten blij maken met de implementatie en onderhoud van state-of-the-art Workforce Management!
Visie
Klant! is succesvol omdat Klant! zich onderscheidt op de volgende zeven onderdelen:
Strategie
Met Klant! wordt de kennis, de ervaring, het netwerk en de belangen gebundeld van toonaangevende zzp'ers in Nederland en België op het gebied van WFM. Bedrijven en instellingen die op zoek zijn naar de inzet van de meest geroutineerde wfm-professionals op tactisch en strategisch niveau zullen de komende jaren steeds vaker een beroep gaan doen op Klant! interim & consultancy in klantcontact.
Inspiratie
De wfm-professionals die worden gepromoot door Klant! laten zich over het algemeen inspireren door bedrijven, instanties en/of personen die een passie hebben voor het overtreffen van klantverwachtingen. Zij zullen te allen tijde de klant beschouwen als de belangrijkste stakeholder in het gehele spectrum. Voorbeelden die mij persoonlijk inspireren bevinden zich voornamelijk in de wereld van de luxe horeca. Managers uit het reguliere bedrijfsleven zouden veel kunnen leren van het observeren van de klantgerichte houding ("gast" genoemd in deze branche) bij vele toprestaurants en tophotels. Een interessante website met een overzicht van de beste restaurants ter wereld vind je hier: theworlds50best.com