Wie is Klant?

 

Achtergrond

 

Klant! interim & consultancy in klantcontact is een initiatief van Bas Hoogink, onafhankelijk professional in WFM (workforce management (inclusief business performance management en business process redesign). Klant! is primair de rechtsvorm en het label ten behoeve van de interim- en consultancy activiteiten van Bas Hoogink. Er zijn drie redenen waarom ik mijn persoonlijke naam niet heb verbonden aan mijn bedrijfsnaam:

  1. additioneel biedt Klant! dienstverlening in de vorm van advies, bemiddeling en inzet van wfm-professionals die voldoen aan de strenge criteria van Klant!;
  2. ik werk graag conceptueel en gestandaardiseerd en het finale doel is om te komen tot een Klant!-toolkit;
  3. ik wil mijn visie zo veel en zo snel mogelijk tot uitdrukking brengen, dat vind ik belangrijker dan mij als persoon. 

Missie

 

Klanten blij maken met de implementatie en onderhoud van state-of-the-art Workforce Management!

 

Visie

 

Klant! is succesvol omdat Klant! zich onderscheidt op de volgende zeven onderdelen: 

  • de externe klant centraal: de unieke benaderingswijze waarbij de externe klant wordt gezien als de belangrijkste stakeholder;
  • kennis: het kennisniveau van de specifieke materie en de verschillende software is hoog;
  • werkervaring: de specifieke werkervaring is opgedaan bij vele grote en middelgrote ondernemingen in binnen- en buitenland;
  • netwerk: jarenlange investeringen hebben geresulteerd in een kwalitatief hoogstaand netwerk;
  • samenwerking: Klant! werkt samen met toonaangevende managers, intermediairs, instanties, de Vrije Universiteit van Amsterdam en CCmath;
  • ondernemers: Klant! werkt uitsluitend met ZZP'ers met uitstekende track records;
  • onafhankelijkheid: de beste dienstverlening leveren is alleen maar te bereiken door volledig onafhankelijk te opereren van softwareleveranciers en consultancybureaus;

Strategie

 

Met Klant! wordt de kennis, de ervaring, het netwerk en de belangen gebundeld van toonaangevende zzp'ers in Nederland en België op het gebied van WFM. Bedrijven en instellingen die op zoek zijn naar de inzet van de meest geroutineerde wfm-professionals op tactisch en strategisch niveau zullen de komende jaren steeds vaker een beroep gaan doen op Klant! interim & consultancy in klantcontact.

 

Inspiratie

 

De wfm-professionals die worden gepromoot door Klant! laten zich over het algemeen inspireren door bedrijven, instanties en/of personen die een passie hebben voor het overtreffen van klantverwachtingen. Zij zullen te allen tijde de klant beschouwen als de belangrijkste stakeholder in het gehele spectrum. Voorbeelden die mij persoonlijk inspireren bevinden zich voornamelijk in de wereld van de luxe horeca. Managers uit het reguliere bedrijfsleven zouden veel kunnen leren van het observeren van de klantgerichte houding ("gast" genoemd in deze branche) bij vele toprestaurants en tophotels. Een interessante website met een overzicht van de beste restaurants ter wereld vind je hier: theworlds50best.com